Вимоги: вища ocвіта (магiстр) у галузi знань «Охорона здоров'я» за спецiальнiстю «Фiзична терапiя, ерготерапiя» або вища ocвіта (магiстр) у галузi знань «Охорона здоров'я» за спецiальнiстю «Фiзична реабiлiтація», або вища ocвіта (спецiалiст, магiстр) у галузi знань «Фiзичне виховання, спорт i здоров'я людини» за спецiальнiстю «Фiзична реабiлiтація».
Безперервний професiйний розвиток. Без вимог до стажу роботи.
Умови праці: робочий день тривалістю 7 год 42 хв, обід 30 хв в робочий час.
Обов'язки фізичного терапевта:
Здiйснювати обстеження, тестування, визначати функцiональний стан та piвень фiзичного розвитку особи, складати та виконувати iндивiдуальнi програми реабiлiтацiї, якi стосуються фiзичноi терапiї.
Виконувати професiйнi обов'язки у складi мультидисциплiнарної реабiлiтацiйної команди, спiвпрацювати з лiкарями фiзичної та реабiлiтацiйної медицини, ерготерапевтом, клiнiчним психологом, асистентом фiзичного терапевта та асистентом ерготерапевта.
Здiйснювати реабiлiтацiйнi заходи з метою припинення або зменшення болю, вiдновлення функцiй тканин, органiв, систем та органiзму в цiлому, досягнення нормального рiвня здоров'я, фiзичнї самостiйностi та активностi, оптимапьного фiзичного стану та самопочуггя осiб ycix вiкових категорiй з порушеннями дiяльностi нервової системи та опорно-рухового апарату, побутовими, спортивними та професiйними травмами, серцево-судинними, респiраторними та iншими захворюваннями i їx наслiдками, у людей лiтнього віку з вiковими ускладненнями.
Встановлювати цiлi фiзичноi терапii, розробляти i впроваджувати комплекс заходiв та рекомендацiй, спрямованих на полiпшення дiяльностi опорно-рухового апарату, нервової та серцево-судинної, iнших систем та органiзму в цiлому, рiвноваги, координацii, збiльшення сили витривалостi м'язiв i вдосконалення вправностi pyxiв, вiдновлення або компенсацiю порушених чи вiдсутнiх функцiй.
Застосовувати фiзичнi вправи, мануально-м'язовi та суглобовi технiки. Навчати самодогляду, пересуванню, самостiйностi у пiдтримцi фiзичного стану та здоров'я. Аналiзувати хiд виконання програми фiзичної терапiї, вносить необхiднi корективи до iнливiлуального реабiлiтацiйного плану.
Консультувати родичів пацiєнтiв щодо виявлених порушень та можливих шляхiв iх усунення, способiв досягнення максимальної незалежностi i нормального рiвня здоров'я, залучати iх до планування i проведення програми фiзичної терапiї, надавати їм необхiдну консультативну допомогу.
Вести встановлену медичну документацiю.
Вимоги: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”, спеціальністю “Лікувальна справа”. Спеціалізація за фахом “Отоларингологія”. Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста. Без вимог до стажу роботи.
Умови праці:
робочий день тривалістю 7 год 42 хв, обід 30 хв в робочий час.
Обов’язки лікаря отоларинголога:
Надає спецiалiзовану лiкувально-дiагностичну та консультативну отоларингологiчну допомогу, зокрема швидку і невiдкладну.
Здійснює амбулаторний прийом пацієнтів; визначає обсяг і раціональні методи обстеження пацієнта, щоб у найкоротші терміни отримати повну й достовірну діагностичну інформацію; на підставі клінічних спостережень і обстеження, збору анамнезу, даних клініко-лабораторних та інструментальних досліджень установлює (або підтверджує) діагноз.
Під час первинного звернення пацієнта обов’язково проводить повний оториноларингологічний огляд відповідно до чинних стандартів.
Здійснює кваліфіковане консервативне й оперативне лікування пацієнтів згідно із затвердженим переліком амбулаторних маніпуляцій.
Уносить зміни в план лікування залежно від стану пацієнта й визначає необхідність додаткових методів обстеження; наглядає за побiчними реакцiями / дiєю лiкарських засобiв.
Своєчасно консультує в установленому порядку.
За необхідності забезпечує подальше амбулаторне лікування пацієнтів.
Бере участь у подальших поглиблених лікарських обстеженнях, проводить необхідні лікувально-оздоровчі заходи.
Веде облікову та звітну документацію за установленими формами.
|
Вимоги: до 31.12.2026 року: вища освіта другого (магістерського) рівня в галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю «Психологія», або вищу освіту другого (магістерського) рівня в галузі знань «Освіта/педагогіка» за спеціальністю «Спеціальна освіта», або вищу освіту другого (магістерського) рівня в галузі знань «Гуманітарні науки» за спеціальністю «Філологія», або вищу освіту другого (магістерського) рівня в галузі знань «Охорона здоров’я» за спеціальністю «Медична психологія». Безперервний професійний розвиток. Наявність сертифіката спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії за спеціальністю.
Вимоги: з 01.01.2027 року: вища освіта другого (магістерського) рівня в галузі знань «Охорона здоров’я» за спеціальністю «Терапія мови і мовлення». Безперервний професійний розвиток. Наявність сертифіката спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії за спеціальністю.
Умови праці: робочий день тривалістю 8 год, обід 30 хв в робочий час.
Обов’язки терапевта мови і мовлення
Установлювати контакт із пацієнтами з порушенням мови, мовлення, розладами ковтання (схоплення їжі, кусання, жування тощо) та інших когнітивних функцій у синдромі речових розладів, опитувати їх, вивчати супроводжувальну медичну документацію.
Проводити медичне обстеження, призначати лабораторні та інструментальні дослідження – відеофлюроскопію, відеоендоскопію, відеостробоскопію тощо.
Направляти за потреби пацієнтів на консультацію до лікарів інших спеціальностей.
Складати індивідуальні відновлювальні програми/плани на основі поставлених реабілітаційних цілей (зі строками і прогнозами на кожен етап), ураховувати важкість стану, вік пацієнта, клінічну картину та рішення мультидисциплінарної реабілітаційної команди.
Проводити необхідні терапевтичні вправи/процедури/заняття, застосовувати доповнювальні й альтернативні комунікаційні технології, системи біологічного зворотного зв’язку тощо (крім сенсорних) щодо усунення виявлених порушень та профілактики вторинних функціональних нашарувань.
Оцінювати динаміку стану порушення функцій за допомогою скринінгових тестів, аналізу продуктивної діяльності пацієнта – мовленнєвої, малюнкової, графічної тощо.
Відстежувати результативність відновлення функцій мови, мовлення та ковтання, щоб оцінити якість проведених процедур.
Обирати, призначати і встановлювати ортопедичні та адаптивні засоби для комунікації, ковтання та верхніх повітрянотравних функцій, окрім сенсорних засобів, які використовують особи з вадами слуху або ортопедичного руху зубів.
Проводити індивідуальні або групові заняття з пацієнтами, членами їхньої сім’ї, уповноваженими особами.
Вивчати середовище, у якому комунікує пацієнт, збирати та аналізувати якісні
й кількісні дані, на основі яких разом з пацієнтом, членами його сім’ї, законними представниками встановлювати мету й завдання терапії мови і мовлення.Роз’яснювати пацієнтам та членам їхньої сім’ї сутність і характер порушень, їхній вплив нам комунікативні здібності пацієнта.
Розробляти спільні стратегії спілкування з пацієнтами з розладами комунікації та ковтання, здійснювати терапевтичну роботу в межах мультидисциплінарної реабілітаційної команди.
Оформляти медичну документацію відповідно до встановлених правил і термінів.
Вимоги: вища освіта другого (магістерського) рівня за спеціальністю "Психологія", із умовою до 01 січня 2026 року пройти спеціалізацію за фахом "Клінічна психологія".
Умови праці: робочий день тривалістю 8 год, обід 30 хв в робочий час,
Обов’язки клінічного психолога:
Проводити опитування пацієнта, вивчення медичної документації, аналізувати скарги, інформацію про психологічний, соціальний, сімейний стан та іншу інформацію, що впливає на психічне здоров’я людини, оцінювати та інтерпретувати отриману інформацію.
Виконувати психодіагностику різних психічних процесів пацієнта: мислення, пам’яті, уваги, інтелекту, емоційної сфери тощо.
Тестувати пацієнтів за різними методиками, щоб виявити патологічні стани психіки, оцінювати динаміку психічних порушень, направляти на консультації до лікарів інших спеціальностей.
Аналізувати результати клініко-психологічних обстежень, діагностувати психічний стан пацієнта, розробляти, призначати та надавати відповідну клініко-психологічну допомогу, зокрема у складі мультидисциплінарної команди фахівців.
Виявляти умови та визначати можливості для компенсації порушень з огляду на психічні процеси та властивості особистості пацієнта.
Спільно з лікуючим лікарем розробляти розвивальні та психокорекційні програми з огляду на індивідуальні, статеві та вікові особливості пацієнта.
Надавати психологічні консультації в разі проблемних/конфліктних ситуацій: особистого характеру; для сімейних пар; між дітьми та батьками; у професійному колективі тощо.
Брати участь у проведенні психологічних тренінгів (активних групових занять), мета яких формувати та відпрацьовувати навички, що сприяють розвитку особистості пацієнта.
Сприяти профорієнтації з огляду на побажання, здібності та ситуативні можливості пацієнтів.
Оцінювати ефективність проведених психологічних лікувальних і профілактичних заходів та корегувати їх.
Здійснювати психопрофілактику професійного вигорання медичного та іншого персоналу МРЦ.
Брати участь у розробленні заходів психологічної реабілітації, зокрема в комплексній програмі у межах загального реабілітаційного процесу.
Проводити консультації з пацієнтами або лікарями із застосуванням телемедицини
з використанням засобів дистанційного зв’язку.- Оформляти медичну документацію відповідно до встановлених правил і термінів.
Вимоги: повна вища освіта (магістр) в галузі освіти "Охорона здоров'я", спеціальності "Медицина". Спеціалізація за фахом "Фізична та реабілітаційна медицина" (магістерський рівень освіти).
Умови праці: робочий день тривалістю 7 год 42 хв, обід 30 хв в робочий час.
Обов'язки лікаря з фізичної та реабілітаційної медицини:
- Проведення лабораторно-інструментального обстеження стану хворого, визначення характеристик і тяжкості захворювання, здатність пацієнта перенести вплив відповідних реабілітаційних заходів.
- Визначення плану лікувальних, реабілітаційних, профілактичних та оздоровчих заходів, які найбільш ефективно забезпечують швидке одужання хворого та склад реабілітаційної команди.
- Очолювання мультидисциплінарної реабілітаційної команди, координування діяльності кожного з її членів.
- Контролювання динаміки й ефективності лікування, коригування реабілітаційних заходів, їх інтенсивності, враховуючи індивідуальні особливості хворого, зокрема його психосоціальні, біологічні особливості, вік, рівень освіти, умови життя тощо.
- За необхідності (рецидиву) вживання заходів щодо відповідної хвороби пацієнта, який отримує реабілітаційну допомогу у тому числі з використанням спеціалізованих методів та технік.
- Проведення диспансерного спостереження за хворими після їх виписування зі стаціонару з проведенням лікувально-профілактичних та оздоровчих заходів.
- Невідкладна допомога при гострих станах, що виникають протягом реабілітаційних втручань, здійснювати нагляд за побічними реакціями лікарських засобів.
- Організація заходів експертно-реабілітаційної діагностики, участь у проведенні медико-соціальної експертизи.
- Участь у моніторингу здоров’я населення та обмеження життєдіяльності, сприяння поширенню знань з реабілітаційної допомоги серед населення.
- Ведення лікарської документації.
Вимоги: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Медицина», спеціальністю «Лікувальна справа». Спеціалізація за фахом «Хірургія» (інтернатура, курси спеціалізації). Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста. Без вимог до стажу роботи.
Умови праці: робочий день тривалістю 7 год 42 хв, обід 30 хв в робочий час.
Обов'язки лікаря-хірурга
- Розробка плану обстеження пацієнта, визначення обсягу лабораторних, рентгенологічних та інших спеціальних досліджень, раціональні методи обстеження.
- Цілеспрямоване клінічне обстеження пацієнта з метою отримання в мінімально короткі терміни повної і достовірної діагностичної інформації.
- На підставі клінічних спостережень і обстеження, збору анамнезу, даних клініко-лабораторних та інструментальних досліджень встановлення (або підтвердження) діагнозу, визначення тяжкості стану пацієнта.
- Визначення тактики ведення хворого відповідно до встановлених правил і стандартів та залежно від характеру хворого, рівня його культури, тяжкості захворювання, особливостей психіки.
- Призначення та контроль передопераційної підготовки пацієнта.
- Призначення та обгрунтування методики знеболювання, виконання операцій в необхідному обсязі.
- Організація та самостійне проведення необхідних лікувальних процедур і заходів, розробка схеми післяопераційного лікування хворого і профілактика післяопераційних ускладнень, нагляд за побічними реакціями/діями лікарських засобів.
- Щоденний огляд хворого у стаціонарі, вносить зміни до плану лікування залежно від стану пацієнта і визначає необхідність застосування додаткових методів обстеження.
- Консультативна допомога лікарям інших підрозділів за своєю спеціальністю та робота в контакті із суміжними спеціалістами та службами.
- Контроль належного проведення діагностичних і лікувальних процедур, експлуатації інструментарію, апаратури й устаткування, раціонального використання реактивів та лікарських препаратів, дотримання правил охорони праці середнім і молодшим медичним персоналом у відділенні.
- Участь у проведенні занять із підвищення кваліфікації медичного персоналу.
- Забезпечення оформлення медичної та іншої документації відповідно до встановлених правил та у визначені терміни.
Вимоги: вища освіта (магістр) в галузі освіти "Охорона здоров'я", спеціалізація "Ерготерапія". Наявність сертифікатів, що підтверджують здатність застосовувати на практиці відповідні методики реабілітаційної допомоги у клінічному та неклінічному середовищах. Без вимог до стажу роботи.
Умови праці: робочий день тривалістю 8 год, обід 30 хв. в робочий час.
Обов’язки ерготерапевта:
- Відновлювати фізичне, соціальне та психічне здоров’я людини, повертати її до нормального соціального, професійного та побутового життя.
- Вивчати історію хвороби пацієнта, обстежувати, тестувати та оцінювати структури й функції організму, визначати причину та рівень обмеження життєдіяльності.
- Визначати реабілітаційні цілі, при цьому враховувати думку пацієнта та його домашнє й робоче середовище.
- Здійснювати реабілітаційні заходи або втручання, проводити терапевтичні вправи, заняття.
- Особисто демонструвати вправи, які можуть допомогти пацієнту ліпше виконувати повсякденні завдання та полегшити біль.
- Моделювати ортези та брати участь у їх виготовленні.
- Проводити фахові консультації з педагогами, логопедами, психологами, соціальними працівниками та іншими членами мультидисциплінарної команди.
- Вести медичну та іншу документацію відповідно до встановлених правил та термінів.